Boer B.V. kiest voor KPN ÉÉN in combinatie met Werkplek Online van HelloC

Onderweg naar je werk, klant of huis is het niet de vraag of je een wagen van ze ziet, maar hoeveel. Een begrip in de regio; Boer B.V. Want wees eens eerlijk, wie kent de enorme wagens van Boer B.V. niet? 

Boer B.V. is opgericht in 1941 door Johannes Albert Boer en is nog steeds in handen van familie Boer. Ze beschikken over een wagenpark van ruim 80 indrukwekkend voertuigen, waaronder hoogwerkers en hijskranen. 

Een bijzonder bedrijf, waardoor wij extra trots zijn op deze samenwerking. 

TéGéTèl HBA voorziet Boer B.V. al meer dan 15 jaar van haar ICT-diensten. Waar het begon met een telefooncentrale en mobiele telefonie, heeft Boer B.V. nu gekozen voor vaste en mobiele telefonie (VAMO) van KPN ÉÉN. En om nog makkelijker, centraler en overal te kunnen werken is er ook gekozen voor de Online Werkplek van HelloC. 

De vele voordelen van de Online Werkplek van HelloC  en de VAMO-oplossing hebben de medewerkers van Boer B.V. ondervonden tijdens het Corona tijdperk. Communicatie is voor Boer B.V. van groot belang. Het merendeel van de medewerkers zijn de weg op met groot en belangrijk materieel en een aantal medewerkers werken thuis. Voor hun veiligheid en om de planning goed te laten verlopen, móet iedereen met elkaar communiceren, waar ze ook zijn.

Rianne Visser-Boer geeft toe ook erg blij te zijn dat ze van een kort uitstapje naar een ander mobiel netwerk weer terug te zijn bij KPN-mobiel op al haar voertuigen. Door die ervaring bij een ander netwerk ervaart ze de kwaliteit van het mobiele netwerk van KPN des te beter. Rianne geeft aan dat als het aan haar ligt, nooit meer weg te gaan bij het KPN-netwerk

Doordat wij van TéGéTèl HBA al 25 jaar samenwerken met KPN en eveneens Excellence Partner zijn, kunnen wij de allerbeste oplossing aanbieden voor onze klanten. We kennen de producten van binnen en buiten. En in het bijzonder onze Sales Manager Harry Hamers. Harry is namelijk oud-medewerker van KPN, waardoor zijn kennis en ervaring nu extra goed uitkomt. Boer B.V. had niet beter geholpen had kunnen worden. 

Een tevreden klant is immers al 25 jaar ons beste visitekaartje.